Regulamin
Regulamin sklepu internetowego Alpenpark.pl
Sklep internetowy Alpenpark działający pod adresem:http://www.alpenpark.pl jest serwisem należącym i prowadzonym przez:
Firmę "Amigo-Bike" R.Kuś z siedzibą w Mikołowie 43-190, ul. Górnośląska
10, NIP 635-100-67-58, REGON 272780895, BDO – 000320194 na podstawie
zaświadczenia o wpisie do działalności gospodarczej nr 4758/1995.
Adres korespondencyjny: Firma „Amigo-Bike”, ul. Górnośląska
10, 43-190 Mikołów
Adres e-mail: [email protected]
Numer telefonu: 575-558-999
Niniejszy Regulamin Sklepu Internetowego www.alpenpark.pl
określa zasady korzystania ze sklepu internetowego www.alpenpark.pl, składania
zamówień na towary dostępne w sklepie internetowym www.alpenpark.pl,
dostarczania zamówionych towarów konsumentowi kupującemu w sklepie internetowymwww.alpenpark.pl, regulowania przez konsumenta należności za zakupione towary,
uprawnienia konsumenta do rezygnowania z zamówienia i odstąpienia od umowy oraz
zasady składania i rozpatrywania reklamacji.
Do celów regulaminu stosuje się następujące definicje:
„Konsument”
oznacza każdą osobę fizyczną, która w umowach objętych niniejszym regulaminem
działa w celach niezwiązanych z działalnością: handlową, gospodarczą,
rzemieślniczą ani niezwiązanych z wykonywaniem wolnego zawodu.
„Przedsiębiorca”
oznacza każdą osobę fizyczną lub każdą osobę prawną – zarówno podmiot publiczny, jak i prywatny –
która działa – również za pośrednictwem innej osoby działającej w jej imieniu
lub na jej rzecz – w celach związanych z jej działalnością: handlową,
gospodarczą, rzemieślniczą lub wykonywaniem wolnego zawodu w związku z umowami
objętymi niniejszym regulaminem.
„Towary”
oznaczają wszystkie materialne rzeczy ruchome, które są oferowane w sklepie
internetowym www.alpenpark.pl.
„Umowa sprzedaży”
oznacza każdą umowę, na mocy której przedsiębiorca przenosi lub podejmuje się
przeniesienia własności towarów na Konsumenta, a Konsument płaci lub podejmuje
się zapłacić cenę Towaru.
„Zamówienie”
oznacza oświadczenie woli klienta do zawarcia umowy sprzedaży, określające
rodzaj i ilość towaru.
„Koszyk” oznacza
narzędzie, które umożliwia podgląd, a także złożenie zamówienia w sklepie
internetowym www.alpenpark.pl.
„Umowa zawierana na
odległość” oznacza każdą umowę zawartą między Przedsiębiorcą i Konsumentem
w ramach zorganizowanego systemu sprzedaży lub świadczenia usług na odległość,
bez jednoczesnej obecności Przedsiębiorcy i Konsumenta, z wyłącznym
wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na
odległość do czasu i włącznie z momentem zawarcia umowy.
„Trwały nośnik” oznacza urządzenie umożliwiające Konsumentowi lub
Przedsiębiorcy przechowywanie informacji kierowanych do niego osobiście, które
jednocześnie umożliwia Konsumentowi lub Przedsiębiorcy swobodny dostęp do
informacji przez okres odpowiedni do celów, jakim te informacje służą, i które
pozwala na odtworzenie przechowywanych informacji w niezmienionej postaci.
„Treści cyfrowe” oznaczają dane opracowane
i dostarczone w formie cyfrowej.
„Usługa świadczona drogą
elektroniczną" oznacza wykonanie usługi świadczonej przez Usługodawcę
na odległość, poprzez przekaz danych na indywidualne żądanie Usługobiorcy,
przesyłanej i otrzymywanej za pomocą urządzeń do elektronicznego przetwarzania
i przechowywania danych, która jest w całości nadawana, odbierana lub
transmitowana za pomocą sieci teleinformatycznej.
„Usługodawca"
oznacza firmę "Amigo-bike"
R.Kuś z siedzibą w Mikołowie 43-190, ul. Górnośląska 10, NIP 635-100-67-58,
REGON 272780895 ,na podstawie zaświadczenia o wpisie do działalności
gospodarczej nr.4758/1995
„Usługobiorca”
oznacza osobę fizyczną, osobę prawną albo jednostkę organizacyjną
nieposiadającą osobowości prawnej, która korzysta z usługi świadczonej drogą
elektroniczną.
„Gwarancja handlowa”
oznacza każde zobowiązanie Przedsiębiorcy lub Producenta („gwarant”) wobec
Konsumenta, poza jego zobowiązaniami prawnymi dotyczącymi gwarancji zgodności,
do zwrotu zapłaconej ceny lub wymiany towarów, ich naprawy lub zapewnienia ich
serwisu, jeśli nie spełniają one specyfikacji lub każdego innego warunku
niezwiązanego ze zgodnością określonego w oświadczeniu gwarancyjnym lub w
odpowiedniej reklamie dostępnej w momencie zawarcia umowy lub przed jej
zawarciem.
„Kodeks Cywilny” oznacza ustawę z dnia 23
kwietnia 1964 r. (Dz. U. Nr 16, poz. 93 z późniejszymi zmianami).
§ 1
Warunki świadczenia
usług drogą elektroniczną
1. Niniejszy Regulamin określa zasady dokonywania przez
"Amigo-bike" R.Kuś sprzedaży towarów na odległość, a także
korzystania przez usługobiorców ze sklepu internetowego www.alpenpark.pl oraz z
oferowanych za jego pośrednictwem usług świadczonych drogą elektroniczną.
2. Niniejszy Regulamin stanowi - w zakresie usług
świadczonych drogą elektroniczną - regulamin, o którym mowa w art. 8 ustawy z
dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2002 r.
Nr 144, poz. 1204 z późn. zm.).
3. Sklep internetowy Alpenpark.pl za pośrednictwem Internetu zamieszcza na stronie www.alpenpark.pl
informacje dotyczące swojej oferty i świadczy drogą elektroniczną następujące
usługi:
a) umożliwia kupowanie towarów znajdujących się w bazie
sklepu internetowego Alpenpark.pl za
pomocą koszyka zamówień;
b) umożliwia subskrypcję newslettera, w którym zawierane są
informacje handlowe.
4. Warunkiem korzystania z usług świadczonych drogą
elektroniczną przez Usługodawcę jest spełnienie następujących minimalnych
wymagań technicznych przez Usługobiorcę:
- Internet Explorer w wersji 7.0 lub nowszej z włączoną
obsługą ActiveX, JavaScript i cookies bądź
- Mozilla Firefox w wersji 3.0 lub nowszej z włączoną
obsługą appletów Javy, JavaScript i cookies
5. Usługodawca wykorzystuje pliki typu cookies, aby
gromadzić informacje związane z korzystaniem ze sklepu internetowego Alpenpark.pl
przez Klienta, w celu:
a) utrzymania sesji zalogowanego Usługobiorcy;
b) dostosowania sposobu wyświetlania ofert sprzedażowych do
potrzeb Usługobiorców
c) prowadzenia statystyk oglądalności podstron sklepu
internetowego Alpenpark.pl
Usługobiorca może w każdej chwili usunąć umieszczone pliki
cookies lub zablokować umieszczanie plików cookies za pomocą opcji dostępnych w
jego przeglądarce internetowej.
6. Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną zostaje
zawarta z chwilą wypełnienia i potwierdzenia przez Usługobiorcę odpowiedniego
formularza (rejestracyjnego / wysyłkowego/ newsletter/ zamówienie). Umowa
zawierana jest na czas nieoznaczony.
7. Umowa o świadczeniu usług drogą elektroniczną może zostać
rozwiązana przez każdą ze stron w każdym czasie i bez podania przyczyny. Prawa
nabyte przez drugą stronę przed rozwiązaniem umowy zostają zachowane.
8. Usługobiorca, który zarejestrował Konto Klienta,
rozwiązuje umowę o świadczeniu usług drogą elektroniczną poprzez zgłoszenie
żądania usunięcia Konta Usługodawcy. Usługobiorca rozwiązuje umowę o
świadczenie usług drogą elektroniczną w przedmiocie usługi „newsletter” poprzez
podanie usługodawcy adresu e-mail, którego subskrypcja dotyczy oraz zgłoszenie
żądania jego usunięcia z listy subskrybentów. Usługodawca usuwa zarejestrowane
Konto Klienta lub/i adres e-mail z listy subskrybentów bez zbędnej zwłoki, a w
każdym razie nie później niż w terminie siedmiu dni od dnia, w którym został
poinformowany o decyzji usługobiorcy.
§ 2 Warunki sprzedaży
1. Wszystkie ceny towarów w sklepie internetowym Alpenpark.pl podawane są w złotych polskich i zawierają VAT, cła i podatki, ale nie
zawierają ewentualnych kosztów wysyłki.
2. W przypadku towarów występujących w różnych wariantach dotyczących
np. rozmiaru, pojemności, długości itd., ceny mogą być różne dla poszczególnych
wariantów. W takich przypadkach ostateczne ceny wariantów są jasno
wyszczególnione i widoczne w momencie dodawania towaru do koszyka.
3. W koszyku zamówień konsument dokonuje wyboru formy
dostawy i formy płatności. Podana informacja końcowa na temat całkowitej
wartości zamówienia uwzględnia opłaty za transport, dostawę, usługi pocztowe
oraz jakiekolwiek inne koszty, które ma pokryć konsument.
4. Sklep internetowy Alpenpark.pl zastrzega sobie prawo do dokonania na bieżąco
zmian zarówno w cenach towarów znajdujących się w ofercie, jak i w wysokości
opłat za transport, dostawę czy usługi pocztowe, z zastrzeżeniem, że takie
zmiany nie naruszają praw osób, które złożyły zamówienia on-line bądź zawarły
umowy sprzedaży towarów oferowanych przez sklep przed dokonaniem wspomnianych
wyżej zmian.
5. Aby zawrzeć umowę sprzedaży, należy:
1) złożyć zamówienie on-line za pośrednictwem koszyka
zamówień udostępnionego na stronie www.alpenpark.pl
2) potwierdzić, że jest się świadomym tego, że zamówienie
pociąga za sobą obowiązek dokonania płatności.
6. W celu utworzenia Konta Klienta należy wypełnić formularz
rejestracyjny. W celu potwierdzenia rejestracji wymagane jest aktywowanie przycisku
lub podobnej funkcji (link aktywacyjny), zawartego w informacji mailowej
przesłanej na adres e-mail użytkownika. Tylko potwierdzenie rejestracji
umożliwia ponowne logowanie w przyszłości. Zarejestrowany użytkownik może w
każdej chwili zmieniać zapisane dane bądź też trwale je usunąć.
7. "Amigo-bike" R.Kuś dostarcza konsumentowi w momencie wydania
towarów fakturę VAT.
8. Sklep internetowy Alpenpark.pl dostarcza towary poprzez
przeniesienie fizycznego posiadania towarów na konsumenta po zawarciu umowy,
bez zbędnej zwłoki, jednak nie później niż w terminie 30 dni od dnia zawarcia
umowy.
9. Przewidywany czas nadania przesyłki zawierającej
zamawiane towary to 1 do 3 dni roboczych od momentu potwierdzenia zamówienia w
przypadku wyboru płatności za pobraniem, oraz 1 do 3 dni roboczych od momentu
otrzymania płatności za zamówienie w przypadku wyboru płatności w postaci
przedpłaty na konto bankowe.
10. Przewidywany czas dostarczenia zamówionego towaru to 1
do 3 dni, liczonych od dnia następującego po nadaniu przesyłki. Czas
dostarczenia uzależniony jest od wybranej formy dostawy. Całkowity i maksymalny
termin dostawy towarów nie powinien przekroczyć 6 dni od dnia zawarcia umowy, a
w żadnym razie nie może przekroczyć terminu przewidzianego w ust. 8.
11. W przypadku rozwiązania umowy sklep internetowy www.alpenpark.pl
bez zbędnej zwłoki zwraca Klientowi każdą kwotę wpłaconą zgodnie z warunkami
umowy. Maksymalnie do 14 dni roboczych od dnia otrzymania towaru.
§ 3 Formy płatności
1. Klient ma możliwość dokonania płatności za zamówiony
towar, wedle własnego wyboru:
- przelewem w formie przedpłaty pełnej wartości zamówienia na numer konta bankowego:
Amigo-BIKE
BNP Paribas Bank Polska SA 23 1750 1035 0000 0000 0850 9026
- gotówką w formie pobrania, gdzie należność pobierana jest przez kuriera w momencie dostawy towarów lub przez serwis płatniczy Przelewy24.
2. Wszystkie akceptowane środki płatności zaznaczone są w
jasny i wyraźny sposób na początku procesu składania zamówienia (w koszyku
zamówień).
§ 4 Formy dostawy i
koszt dostarczenia
1. Zamówione towary dostarczane są, wedle życzenia
konsumenta, przez firmę kurierską:
a) Pośrednika kurierskiego, firmę ART-Sped, a następnie
przekazywane firmie kurierskiej DPD.
b) InPost
2. Towar dostarczany jest jedynie na obszarze
Rzeczypospolitej Polskiej, pod adres wskazany w zamówieniu, bądź do wybranego
paczkomatu.
3. Koszt dostawy uzależniony jest: od łącznej wartości
zamawianych towarów, wskazanej formy dostawy oraz wybranej formy płatności.
Kalkulacja ostatecznego kosztu dostarczenia odbywa się na końcowym etapie
składania zamówienia (w koszyku zamówień).
4. Odbiór osobisty - jeśli klient złoży zamówienie na towar i jako formę dostawy wybierze "odbiór osobisty", a jako formę płatności wybierze "płatność przy odbiorze (pobranie)" to towar jest dla niego rezerwowany na okres 7 dni roboczych. Przekroczenie tego terminu wiąże się z anulowaniem zamówienia.
5. W przypadku zamówień o łącznej wartości
nieprzekraczającej 100 zł, koszty przesyłki za pośrednictwem firmy kurierskiej
wynoszą 10 zł. W przypadku zamówień o łącznej wartości równej i większej niż
100 zł, Konsument nie ponosi kosztów związanych z wysyłką. Konsument może
wybrać opcję dostawy „kurier premium”, która oznacza wysyłkę roweru kompletnie
złożonego. Wtedy koszt transportu wynosi 150 zł brutto.
§ 5 Gwarancja
zgodności na towary, procedury rozpatrywania reklamacji towarów
1. Sklep internetowy Alpenpark.pl odpowiada wobec konsumenta
za niezgodność towaru z umową sprzedaży, w zakresie określonym Ustawą o
szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej i zmianie Kodeksu Cywilnego z
dnia 27 lipca 2002 r.
2. W przypadku stwierdzenia niezgodności towaru z umową
przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy, konsument zobowiązany jest
zawiadomić o tym fakcie sprzedawcę, wedle następującego, wybranego sposobu:
a) wysyłając lub dostarczając osobiście zawiadomienie na
adres głównej siedziby sprzedawcy;
b) wysyłając zawiadomienie na adres e-mail;
c) wysyłając zawiadomienie na numer faksu;
d) ustnie do protokołu spisanego w siedzibie przedsiębiorcy.
Konsument, wybierając któryś ze sposobów zawiadamiania
opisanych w punktach: a), b) i c) może skorzystać z formularza reklamacji zamieszczonego
na stronie www.alpenpark.pl. Korzystanie ze wspomnianego formularza nie jest
obowiązkowe. Konsument może złożyć inne jednoznaczne zawiadomienie na trwałym
nośniku, przy czym musi ono zawierać:
imię, nazwisko i adres zgłaszającego reklamację;
dane dotyczące reklamowanego towaru, jak: nazwa, producent,
kolor, rozmiar;
dowód zakupu reklamowanego towaru;
opis, na czym polega niezgodność, termin, w jakim została
stwierdzona oraz okoliczności wystąpienia niezgodności towaru;
żądanie reklamującego;
datę wniesienia reklamacji;
podpis zgłaszającego reklamację;
zgodę na przetwarzanie adresu e-mail zgłaszającego przez
przedsiębiorcę, w przypadku przesłania zgłoszenia za pośrednictwem poczty
elektronicznej.
3. Na żądanie sprzedawcy konsument bez zbędnej zwłoki odsyła
reklamowane towary, w celu umożliwienia podjęcia przez sprzedawcę decyzji o
uznaniu bądź nieuznaniu reklamacji. Decyzja o uznaniu lub nieuznaniu reklamacji
odbywa się po oględzinach towaru lub wystawieniu opinii przez rzeczoznawcę.
Towar przekazywany do reklamacji powinien
odpowiadać podstawowym wymaganiom higienicznym. W przypadku uznania
zasadności reklamacji, sprzedawca zwraca reklamującemu poniesione koszty
dostarczenia, z wyłączeniem kosztów wynikających z wybranego przez konsumenta
innego sposobu dostarczenia niż sposób wskazany przez sprzedawcę, liczący się z
mniejszymi kosztami.
4. W przypadku stwierdzenia niezgodności towaru z umową,
kupujący w pierwszej kolejności może żądać doprowadzenia reklamowanego towaru
do stanu zgodności z umową poprzez nieodpłatną naprawę lub wymianę na nowy.
Dopiero w sytuacji, gdy zachodzi niemożność doprowadzenia towaru do stanu
zgodnego z umową (tj. nie ma możliwości naprawienia go lub wymiany na nowy),
klient może żądać odstąpienia od umowy lub obniżenia ceny za towar stosownego
do jego wady. Prawo do żądania odstąpienia od umowy lub obniżenia ceny
przysługuje klientowi również w przypadku przedłużającego się czasu naprawy lub
wymiany..
5. Postępowanie reklamacyjne prowadzone przez Sklep
internetowy Alpenpark.pl nie ogranicza prawa zgłaszającego do korzystania z
bezpłatnej pomocy prawnej udzielanej m.in. przez miejskich lub powiatowych
rzeczników konsumenta oraz możliwości korzystania z pozasądowych procedur
rozpatrywania reklamacji i środków zaskarżania.
6. W sytuacji gdy reklamacje nie zostanie uznana, a
konsument nie będzie się zgadzał z decyzją, może zwrócić się do sądu
polubownego. Wykaz Stałych Polubownych Sądów Konsumenckich działających przy
Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej dostępny jest na stronie
http://www.uokik.gov.pl.
7. Termin rozpatrzenia reklamacji wynosi 14 dni od dnia otrzymania reklamowanego towaru.
§ 6 Zwrot towaru, korzystanie z prawa
odstąpienia
1. Konsumentowi przysługuje prawo odstąpienia od umowy
zawieranej na odległość przez okres 14 dni od dnia, w którym konsument wszedł w
fizyczne posiadanie towaru, bez podawania powodów i bez ponoszenia żadnych
kosztów innych niż koszty przewidziane w § 6 ust. 10. Okres odstąpienia wygasa
po 14 dniach od dnia, w którym konsument wszedł w fizyczne posiadanie towarów.
2. Konsument, który chce skorzystać z prawa odstąpienia od
umowy, informuje o tym fakcie przedsiębiorcę przed upływem okresu odstąpienia.
W tym celu konsument może skorzystać z formularza zwrotu udostępnianego na
stronie www.alpenpark.pl lub złożyć jakiekolwiek inne oświadczenie informujące
o decyzji odstąpienia od umowy.
3. Okres odstąpienia, o którym mowa § 6 ust. 1, jest
dotrzymany, jeżeli konsument wysłał informację o skorzystaniu z prawa
odstąpienia przed upływem tego okresu.
4. Sklep internetowy Alpenpark.pl zwraca wszystkie kwoty otrzymane od konsumenta,
bez zbędnej zwłoki, a w każdym razie nie później niż w terminie czternastu dni
od dnia, w którym został poinformowany o decyzji konsumenta o odstąpieniu od
umowy.
5. Zwrotu płatności Sklep Alpenpark.pl dokonuje z
wykorzystaniem takiej formy płatności, jaka została wskazana przez konsumenta
(przelew na konto bankowe lub przekaz pocztowy); w każdym przypadku w związku z
tym zwrotem konsument nie ponosi kosztów.
6. Konsument odsyła towary albo przekazuje je przedsiębiorcy
albo osobie upoważnionej przez niego do ich odbioru, bez zbędnej zwłoki, a w
każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował
przedsiębiorcę o decyzji odstąpienia. Termin zostaje dotrzymany, jeżeli
konsument odeśle towary przed upływem okresu czternastu dni.
7. Odsyłane towary winny być w stanie niezmienionym.
8. Konsument pokrywa tylko koszty bezpośrednie zwrotu
towarów. Towary oferowane do sprzedaży w Sklepie Internetowym Alpenpark.pl ze
względu na swój charakter mogą zostać zwyczajnie wysłane pocztą; koszt
odesłania może zostać oszacowany przez konsumenta w oparciu o cennik krajowy na
usługi powszechne Poczty Polskiej S.A. jeszcze przed zawarciem umowy na
odległość.
§ 7 Wymiana towaru
1. Sklep Internetowy Alpenpark.pl umożliwia wymianę
zakupionego towaru na inny. Po wcześniejszym uzgodnieniu, konsument może
odstąpić od umowy zawieranej na odległość zgodnie z procedurą określoną w § 6,
wyrażając jednocześnie wolę zaliczenia należnej mu kwoty jako przedpłaty na
rzecz nowego zamówienia.
2. Konsument informuje przedsiębiorcę przed upływem okresu
odstąpienia o swojej decyzji odstąpienia od umowy i chęci dokonania wymiany
towaru na inny. W tym celu konsument może skorzystać formularza odstąpienia i
wymiany udostępnianego na stronie www.alpenpark.pl lub złożyć jakiekolwiek inne
jednoznaczne oświadczenie, w którym informuje o swojej decyzji odstąpienia od
umowy i chęci dokonania wymiany.
3. W przypadkach gdy wartość nowego zamówienia jest wyższa
aniżeli płatność rozliczana na skutek odstąpienia, konsument może dopłacić
brakującą kwotę zgodnie z § 3 ust. 1
§ 8 Ochrona danych osobowych
1. Administratorem danych osobowych jest
"Amigo-bike" R.Kuś z siedzibą w Mikołowie 43-190, ul. Górnośląska 10,
NIP 635-100-67-58, REGON 272780895, na podstawie zaświadczenia o wpisie do
działalności gospodarczej nr.4758/1995.
2. Administrator danych, na podstawie stosownych umów
pisemnych, zawartych zgodnie z art. 31 Ustawy o ochronie danych osobowych, może
powierzyć przetwarzanie danych osobowych innemu podmiotowi, co nie zwalnia
administratora z odpowiedzialności za przestrzeganie przepisów Ustawy z dnia 29
sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. z 2002 r.
Nr 101 poz. 926, ze zm.). Jednocześnie administrator danych oświadcza, że powierzone
mu dane osobowe są chronione zgodnie z ww. Ustawą przed dostępem do nich przez
osoby niepowołane.
3. Dane osobowe przetwarzane są przez administratora danych
w celu realizacji zamówień składanych za pośrednictwem sklepu internetowego Alpenpark.pl, obsługi procesu rejestracji i logowania do Konta Klienta oraz przesyłania
na wskazany adres poczty elektronicznej zamówionych informacji handlowych
(newsletter).
4. Każda osoba, której przetwarzane dane dotyczą, ma
zagwarantowane prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo ich
poprawiania, uzupełniania oraz prawo żądania zaprzestania przetwarzania danych
i ich usunięcia.
§ 9 Postanowienia końcowe
1. Informacje o produktach (w szczególności ich opisy,
parametry techniczne, ceny) zamieszczone na stronach sklepu internetowego Alpenpark.pl
nie stanowią oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego.
2. Sklep internetowy Alpenpark.pl nie ponosi
odpowiedzialności za blokowanie przez administratorów serwerów pocztowych
przesyłania wiadomości na adres e-mail wskazany przez klienta oraz za usuwanie
i blokowanie e-maili przez oprogramowanie zainstalowane na komputerze używanym
przez Klienta.
3. W sprawach nieuregulowanych w regulaminie mają
zastosowanie przepisy prawa polskiego, a zwłaszcza Kodeksu cywilnego oraz
przepisy Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie
Kodeksu cywilnego (Dz. U. Nr 141 z 2002 r. poz. 1176) i Ustawy o ochronie
niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez
produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22 z 2000 r. poz. 271).
4. Wszystkie nazwy produktów zamieszczone na stronie sklepu
internetowego Alpenpark.pl używane są w celach identyfikacyjnych i mogą być
chronione i zastrzeżone na podstawie przepisów Ustawy Prawo własności
przemysłowej (Dz. U. Nr 119 z 2003 r. poz. 1117).
5. Regulamin udostępniany jest nieodpłatnie, w każdym
czasie, za pośrednictwem linku aktywacyjnego zamieszczonego na stronie głównej
sklepu internetowego Alpenpark.pl. Istnieje możliwość sporządzenia jego wydruku
lub zapisania w formie pliku.
6. Sklep Internetowy Alpenpark.pl zastrzega sobie prawo do zmiany cen produktów jak i anulowania zamówienia jeśli cena produktu jest błędna, lub kiedy synchronizacja pomiędzy systemem sprzedaży, a systemem magazynowym nie jest poprawna.
7. Sklep internetowy Alpenpark.pl zastrzega sobie prawo do
zmiany regulaminu, przy czym zmiany takie nie naruszają praw osób, które
złożyły zamówienia bądź zawarły umowy (sprzedaży /o świadczenie usług drogą
elektroniczną) przed dokonaniem wyżej wymienionych zmian.